Fredag 27 september

Hur fasen ska jag kunna jobba åtta timmar nu?! Var hemma hos Simon och kollade på film hela natten, slutade med att vi såg fyra(!!!) stycken. Några bra och några sämre, jag sov igenom en halv zombie-film. Hade lätt legat kvar i sängen ett par timmar till just nu. Men nej, nej, istället ska jag iväg och vänta på en busstation i en timme innan jag kommer in på jobbet. Sen ska här bakas och tydligen ska en viktig snubbe från huvudkontoret titta på och se hur jag gör. Ingen press här inte. Ska bli spännande att se hur det går. Speciellt nu när jag lämnade både hjärnan och hjärtat någonannan stans idag. Slutar iallafall redan tre. Alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback