Lördag 21 september

Lediga helgen är äntligen här! Det blev (som vanligt när jag har en massa planer) ändrade planer och gårkvällen spenderades hemma hos Fredrik tillsammans med ett gäng sköna killar. Hade verkligen jättetrevligt men gick ändå hem redan ett, tänkte inte vara seg idag inte. Idag har jag varit på matmässa med Mamma. Smakade på en massa delikatesser, lyssnade lite på vinnaren av "Årets kock" och bara allmänt strosade omkring. Nu ska här fixas lite mat innan det kommer folk vid sex-tiden. Det blev min tur att hålla förfest. Har förberett lite lekar och laddat upp till drinkar och uppdaterat playlisten. Måste frysa is också! Får inte glömma det! Vi åker in till stan senare och hittar nåt stanns att äta innan vi går in på ett ställe som verkar trevligt. Taxi hem mitt i natten förmodligen. Spontant och himlans kul ska det bli. Längtar massor. Dock inte till att behöva stiga upp redan åtta imorgon bitti för att ta tåget med resten av familjen till köpenhamn. Men det får det vara värt. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback