Söndag 1 september

Första officiella dagen på hösten idag och riktigt höstväder ute; regnar och blåser som en galning. Suck! Men men. Har haft en riktigt bra helg. Har jobbade hela dagen igår och höll Simon och Fabbe vakna på kvällen tills de skulle iväg och vara fyllechaffisar mitt i natten. Började den här dagen med att springa "Osby Miniton". Inte själva loppet, det började alldeles för sent, men jag sprang hela rundan på morgonen och hann till och med hem innan det började regna. Är riktigt nöjd med min tid. Nästa år kanske man skulle ställa upp i själva tävlingen. Sen satt jag och Simon och kollade på YouTube filmer ett par timmar innan jag skulle jobba igen. Ingen speciell helg med andra ord. Skönt.
Nu tänkte jag blanda mig en kopp chai te och titta på ett par avsnitt "Sons of Anarchy".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback