Torsdag 5 september

Fy bubblan vilken förkylning jag vaknade med igår morse! Blir alltid monsterförkyld så här års när vädret övergår till höst och jag fortfarande är kvar i sommaren. Samma sak varje år. Lyckades ta mig igenom jobbet och mådde helt klart bättre när jag begav mig hem till Malin och Jonna för att blanda drinkar, titta på film och snacka skit. Imorse däremot. Kazoonga! Klev inte ur sängen förrän vid tre. Känner mig mer och mer som en människa igen och är bara väldans täppt i näsan och lite öm i halsen. Imorgon måste det vara helt borta för jag ska minsann jobba hela helgen. Får ta och hälla i mig en liter blåbärssoppa innan jag ska iväg. Ska kolla på film och äta popcorn hemma hos Simon. Lagom jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback