Tisdag 19 augusti

Tisdag idag och livet leker. Har haft en helt underbar semester, mina tre första betalda semesterveckor någonsin, fylld med trevligheter och inte minst resor. Ligger över ett halvår back med bilderna här på bloggen. Har ju inte ens uppdaterat några som helst bilder från Dubai i vintras! Skäms på mig! Det får jag nog också göra imorgon när jag är ledig. Idag jobbar jag 14-20.15 så hela förmiddagen har kunnat spenderas på slösurfing med gott samvete. Ett avsnitt "Bachelor in paradice" och lite mys med marsvinen. Just det! Är för tillfället ägare av två små 11 veckor gamla marsvinshonor; Viking och Kiwi. Kan inte få nog av hur söta och keliga de är. Vill inte ens tänka på att de bara har en knapp vecka kvar här innan de ska flytta. Annars då? Tjaa, jobbar på på Ica och trivs minst lika bra som innan. Har flyttat in hos Simon, inte officiellt, har inte flyttat adressen eller några möbler, men det var nog en 3-4 månader sen jag sov i min egen säng borta i Patriks lägenhet i alla fall. Trivs med livet som fisken i vattnet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback