Tisdag 30 december

Dealade till mig att jobba morgonen idag så jag slutade redan tio på jobbet. Lyx! Har aldrig hänt innan. Han både inom posten för att hämta ut ett par paket, in på systemet och köpa champagne (nyår imorgon, vart fasen tog året vägen?!) och inom mamma för att sortera upp ordentligt bland mina deponisopor ute i garaget innan jag gick hem. Då hade Simon minsann precis vaknat. Det blev precis en frukost-lunch tillsammans innan han åkte och jobbade ett par timmar han också. Resten av dagens planer är att redigera och beskriva en massa bilder. Vi hade mini-fotoshoot här hemma igår med flera kassar kläder, väskor och skor som ska ut på Tradera, helst ikväll hade jag tänkt. Förhoppningsvis hinner jag med att rensa lite ibland flyttlådorna som vi hämtade i helgen också. Tog hit alla de sista grejerna från Patrik (mitt gamla rum) så nu är det bara källaren kvar som ska tömmas. Det är helt sjukt vad prylar jag har igentligen! I eftermiddag kör vi en runda till tippen. Där står säckavis med glas, konserver och tomma kartonger som fyller källaren. Nu jädrarenamma ska här bli plats. Full rulle i dag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback