Onsdag 5 februari

Först och främst: Förlåt!
Insåg först nu att jag faktiskt inte har bloggat på nästan en hel vecka! Som vanligt har det varit livet som kommit emellan. Jobbade hela helgen och klämde in en runda i pulkabacken och ett snöbollskrig. I måndags åkte jag upp till Göteborg och hälsade på Jonathan. Det var inte en sekund för tidigt, närmare två år sedan jag var där! I tisdes var jag på kurs inom butiksdrift som jobbet skickat upp mig på. Riktigt kul och intressant. Lärde mig massor och fick tonvis med läxor tills nästa träff om en månad. Hann även trycka in lite shopping på kvällen. Stannade kvar uppe i Gbg tills idag och tog tåget ner till Skåne igen vid lunch. Eftersom jag varit ifrån datorn i en mindre evighet så har jag haft massor att ta igen sedan jag kom hem och är långt ifrån färdig. Speciellt med Style Mission. Men snart får jag kasta in handduken för idag. Klockan sju ska jag på zumba och sen hem till Simon. Ledig imorgon så då jädrarenamma ska ni också få komma ifatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback