#36 Vara helt utan Facebook i en vecka

Det är inte svårt att bli beroende av Facebook. Helst vill man in stup i kvarten och kolla läget. Just därför satte jag upp den här punkten på min lista. För jag insåg att jag själv var en av dem som trots att jag aldrig själv uppdaterar något kikar in hela tiden. Varför?
Under Dubai-resan i december var det dock omöjligt att hålla sig uppdaterad. Vi hade ingen dator med oss, inget wifi på hotellet, ingen gratis utomlandssurf på mobilerna och brydde oss inte ens om att leta upp ett internetcafé. Ett par gånger i slutet av resan sprang vi på gratis wifi på något shoppingcenter, men hela första veckan var 100% utan internet och alltså inget Facebook. Nr 36 - Check!
  
Bjuder på en liten film uppifrån Burj Khalifa (som faktiskt var ett av de ställena som hade wifi)
 
(Läs hela listan här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback