Årsresumé av 2013 Del 1

Januari


Vintern var snöig och kall

Shoppade loss på det nya gigantiska shoppingcentert Emporia

Hängde i Malmö med Kalle...


...Jonte och Gustav

Februari


Alexandra fyllde 20år


Hoppade King Swing på tio meter


Åkte två veckor till San Diego i USA och hälsade på Kyle

Åkte motorcykel


Alla mina roomies; Kyle, Andrew, Jordan och Joshua


Spenderade en heldag på skjutbanan


Firade min första Mardi gras


Gick på San Diego Zoo och såg en livs levande panda!


Josh och en inte fullt så livs levande panda


San Diego skyline


Jag och Kyle på stranden

Mars


Bowlade med tjejgänget


Jobbade en massa nere i Köpenhamn


Såg musikalen "Jesus Christ Superstar"


Spelade riktigt mycket "Leauge of Legends"


Piratreunion

April


Golfade med broren


Påskmiddag med tjocka släkten hemma hos Mormor


Mamma firade sin födelsedag med pizzafest


Valborg
 
Maj


Första maj var vi ett helt gäng som grillade och spelade spel


Brännboll nere vid Ribban i Malmö


Hittade en alldeles egen cola på jobbet


Firade Konrad som fyllde 25år


Spenderade nätterna på skumma klubbar i Malmö


Fotade med Malin







Juni


Lill-lördag med cocktails blev en tradition nästan varje vecka


Gick på festival i Helsingborg


Sög åt mig alla soltimmar jag fick tag på


Firade midsommarafton på Tivoli med Malin


Såg 30 seconds to Mars


Galna utekvällar i Köpenhamn


26årskalas för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback