Lördag 25 januari

Jösses sicken fredag jag hade igår. Jobbade tretton timmar och spenderade ungefär tio av dem på att tillverka och bjuda alla kunderna på semlor. Riktigt populärt var det och självklart var de supergoda! Men nu är jag rätt så trött på att baka. Avslutade med att gå hem till Simon en sväng och dricka en öl med honom och några av hans kompisar. Tyvärr fick det bli en tidig hemgång då jag skulle upp tidigt imorse och jobba igen. Underbara helger.
Just nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska bli fem. Jag och Pappa ska ner och springa lite på löpbanden nere på gymmet. Fick faktiskt ett tre månaders gymkort i julklapp så det är vel bara att sätta igång antar jag. Har verkligen spring i benen nu efter att inte ha kunnat vara utomhus och springa på över en vecka! Det är på tok för kallt! Efteråt blir jag bjuden på middag av min andra hälft och förmodligen fest efteråt. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska med än. Hur som helst så måste jag hem tidigt ikväll igen för även imorgon väntar en tidig dag på ICA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback