Måndag 20 januari

Vart blev januari av? Helt allvarligt. Det är redan den tjugonde idag!
Har sånt sug att ge mig ut och springa just nu men det är fortfarande på tok för kallt (1minusgrad) och det är helt isigt på trottoarerna så det kan till och med vara farligt. Känner verkligen noll motivation till att gå ner och ställa mig på ett löpband på gymet. Suck!
Hur som helst. Måndag och ny vecka, igen. Låg och drog mig i Simons säng i över en timme efter att han hade gått till jobbet. Snacka om lyxig start på veckan! Kom hem och fixade till en bukett rosor som jag köpte igår och satte vid sängen. Har just nu en fiskgratäng i ugnen som är klar om bara ett par minuter. Sen har jag inga som helst planer förrän ikväll när jag jobbar tre ynka timmar.
Älska måndagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback