Onsdag 22 januari

Lediga dagen idag. Började den på bästa tänkbara sätt med att vakna brevid kärleken. Kunde ligga kvar och dra mig ett par timmar till efter att han åkt till jobbet. Hoppade in i en rykande varm dusch innan jag kollade ifatt på veckans avsnitt av "The Bachelor" och "Ellen DeGeneres Show". Just nu står jag faktiskt och kokar en omgång knäck. Gjorde absolut noll julgodis i julas och igår blev jag så sjukt sugen på knäck. Fick inga ifjol heller för sånt fanns minsann inte nere i Nice inte. Men nu jädrarenamma! Det luktar redan supergott!
Planerar att steka lite potatis och göra hamburgare så fort godiset är klart och riktigt lyxa till det med en ordentligt hemlagad middag innan Malin kommer hit ikväll på lillördag. Verkligen på tiden! Vi har nog inte haft en riktig tjejkväll bara vi två sedan i höstas nu när jag tänker efter.
En fruktansvärt bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback