Onsdag 29 januari

Onsdag = ledig hela dagen. Älskar onsdagar. Även den här morgonen fick jag vakna upp brevid kärleken. Har helt klart vant mig vid det så nu känns det konstigt de dagar han helt plötsligt inte är där. Låg självklart kvar och drog mig en timme extra bara för att jag kunde innan tvättmaskinen behövde köras, disk plockas ur diskmaskinen och snö skottas från trappan. Det har verkligen snöat konstant precis hela veckan och det ligger närmare en decimeter snö överallt. Och mer kommer det. Antar att vintern är här för att stanna på riktigt den här gången. Vid lunch kom Simon och hämtade mig och så åt vi köttfärslimpa med gräddsås nere på hotellet. Snacka om mitt-i-veckan-lyx. Nu ska här betalas lite räkningar och så tänkte jag fota lite roliga paket som har trillat in med posten de senaste dagarna. Klockan tre har jag en fika-dejt med Malin och ikväll ska jag prova på zumba nere på gymmet för första gången och avsluta dagen med filmkväll med ni kan nog gissa vem. Som sagt; älskar onsdagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback