Måndag 26 maj

Har ordentlig sovmorgon idag då jag jobbar sena stängningspasset, 17-20.15. Helt okej start på veckan. Dock har de plockat bort min lediga onsdag så jag har nio dagars jobb i rad, är inne på nr5.
Sitter och slösurfar lite i väntan på att lunchen ska bli färdig och sen tänkte jag ut och lägga mig i solen en liten stund. Har dock inte tid att ligga där allt för länge och gotta mig, måste reseplanera lite också inför kommande semestern. Har fått bekräftad ledighet vecka 26. Hej då Sverige säger jag bara! Och så måste jag rensa ut ur kylskåpet innan allt kryper ut av sig självt. Har lätt blivigt så nu när jag knappt inte varit hemma på en månad. Simons kyl och frys kan jag utan och innan men min egen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback