Onsdag 21 maj

Perfekt dag idag! Började med att krama Simon e massa innan han körde till jobbet. Drog mig ur sängen vid åtta och åt blåbär med mjölk till frukost. Promenerade hem och såg säsongspremiären av "The Bachelorette" innan jag gick ut och la mig i solen en timme. Superskönt! Inviger mitt nya chockrosa matta läppstift som jag köpte uppe i Göteborg i måndags. Sitter just nu och väntar på att min shiapudding ska bli klar samtidigt som jag spanar på resor. Längtar till semestern som en tok, har massor att hitta på. Eftermiddagen är räddad med att packa upp min resväska och ett par avsnitt "Mad Men". Ikväll ska här lagas pulled pork med nypotatis, gräddfil och gräslök tillsammans med Simon och så avslutar vi med en kall cider på balkongen och kanske till och med en film i soffan. Älskar att vara ledig mitt i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback