Måndag 10 november

Måndagar har visst blivit dagen då jag bloggar. Antar att jag har mest fritid då. Ledig rätt så länge men inte tillräckligt länge för att hitta på något innan jag ska jobba. Blir mest att tvätta, städa och surfa runder.
Den här helgen har varit fantastiskt bra! Fredagskvällen spenderades hemma hos Jake med att dricka några öl (Corona så klart) och spana in hans nya mixerbord. Lördagen gick ut på att storstäda här hemma. Vi tog en sväng in till stan också och köpte lite dekorationer till lägenheten som vi satte upp. På kvällen höll vi halloweenfest. Blev snarare en karaoke-maskerad. Kul att alla, utom två, var serriöst utklädda! En lyckad tradition vi startat. Stupade i säng strax innan ett. Klockan fem ringde väckarklockan och det var dags att bege sig mot Ullared och shopping på GeKås. Superlyckat! Jag fick planerat alla mina julklappar och hittade allt jag skrivit upp på min shoppinglista. Utan att bli ruinerad dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback