Måndag 3 november

Känns helt galet att skriva november.
Vaknade upp till det ljuvliga ljudet av lövblåsaren utanför. Suck. Har inte jättemycket planerat idag. Ska bara ta det lugnt, titta på några eftersläntande avsnitt av "Big Brother" och äta hemlagad kola. Kanske ger mig ut och räfsar lite löv om det fortfarande är uppehåll om ett litet tag. Sen blir det jobb 13-20.
Förresten så var det halloween nu i helgen! Jag var utklädd till clown på jobbet. Superkul! Dock inte praktiskt för fem öre att jobba i, men trunt samma. På lördagen hade Mormor och Morfar sin traditionella halloweenfest och där var jag french maid. Kom på delad tredjeplats med Simon (komiskt nog) i utklädnadstävlingen. Nu längtar jag bara som en tok till helgen för då är det minsann vi som håller halloweenfest. Ska bli superskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback