Venedig juni 2014 Del 1

Äntligen dags att dela med sig av lite bilder från min födelsedagsresa till Venedig i somras med Mormor. Har miljoner bilder att visa men ska försöka behärska mig.
 
 Varannan butik var fylld med vackra masker
 
 
En vanlig "gata"
 
Mormor
 
Precis utanför hotellet
 
Stortorget
 
Fin katedral
 
Åkte ut till ön Lido och provade på stranden. Helt okej
 
Mormor och den italienska flaggan
 
Ännu en gata
 
Jag mitt på ett torg
 
Gondoler överallt
 
Känd bro
 
Posing
 
Posing
 
På min födelsedag åkte vi ut till ön Murano och tittade på glasblåserier
 
Butiker proppfyllda med glassaker
 
Självklart kom det ett ösregn när vi var fast ute på ön!
 
Middag
 
Så klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback