Onsdag 8 oktober

Mitt i veckan. Hump day. Inte så jättejobbigt för min del eftersom att jag är ledig precis hela dagen. Kan jag allt ha nu när jag precis har jobbat sex dagar i streck. Håller på och tar i tu med allt sånt där tråkigt måste-göras göra. Typ tvätta, betala räkningar och sånt. Sen ska här packas. På lördag åker vi på storstadssemester i fem dagar! Ska bli superskoj! Vart får fortfarande hållas hemligt.
Nu ska här fixas lunch, hämtas hem min cykel, startas igång ett nytt Style Mission, handlas och pluggas teori. Har jag tur så blir det kanske en tur ner till Malmö ikväll för att spela biljard och dricka lite drinkar så här på lillördagen. Ha en fin dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback