San Diego

I februari i fjol var jag ju två veckor i Kalifornien. Upptäckte precis att jag inte visat er några bilder därifrån. Bättre sent än aldrig va? So here it goes:
 
 Fina stranden en mulen dag
 
 Fullt med sälar
 
 Mina roomies; Kyle, Andrew, Jordan och Joshua
 
 "Battle of Bands"
 
 På restaurang på Kyles födelsedag
 
 Naturreservatet "Torrey Pines State"
 
 Galet vackert
 
 Jag
 
 Pete i sin björnjacka
 
 Här har man inte äpplen utan citronträd i trädgården
 
 En heldag på skjutbanan med Jordan och Kyle
 
 Träffade minsann bulls eye!
 
 Firade mardi gras
 
 San Diego Zoo
 
 En livs levande panda!
 
 Jag och pandan
 
 Josh och en helt annan panda
 
 Koalabebis
 
 San Diego skyline
 
 Kyle
 
 Jag framför det gigantiska hangarskeppet USS Midway 
 
 "Unconditional surrender"
 
 Fina San Diego uppifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback