Tisdag 23 september

Har fått in en riktigt bra rutin på tisdagarna; börjar med att kolla av mailen och fixa med allt viktigt och tråkigt som att plocka undan disk, bädda rent i sängen och sånt. Sen har jag ett par timmar där jag bara kan slappa, titta på nån film eller ge mig ut i friska luften. Idag blir det hem till Mamma och låna hennes symaskin lite. Börjar jobba två och då är det förberedning av bullar och bröd t.o.m fredag som gäller. Tar ett par timmar att få klart, rast och sen ta emot varulastbilen innan jag slutar. Hinner bara precis hem och byta om innan en timmes poledance och sen 1,5 timmes yoga. Hem och duscha och äta sen middag som Simon fixat. Beroende på om orken finns där eller inte så avslutas tisdagarna med mys i soffan eller att man stupar direkt i sängen. Älskar tisdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback