Måndag 13 maj

Nu är det mycket! Först och främst så har jag sagt upp mig från mitt jobb på ICA Nära. Trivdes hur bra som helst med det är alldeles för obekväma timmar för att resten av livet ska kunna hinnas med så efter nu två år valde jag att säga upp mig. Helt galet att säga upp mig från en fast tjänst tycker de flesta, men ju längre in i uppsägningstiden jag går desto mer rätt känns det. Två dagar senare fick jag ett nytt jobb. Tänker inte tala om vilket riktigt ännu. Kan säga så mycket som att jag börjar min introduktionsmånad redan imorgon. Det kommer att bli betydligt färre timmar nu under sommaren men sen till hösten kommer det att bli fler och förhoppningsvis tillräckligt för att det ska fungera. Vi får se helt enkelt.
Dansar fortfarande ett par gånger i veckan, tränar yoga lite då och då och från och med nu på onsdag så ska här börjas springas igen. Åtminstonde en gång i veckan i alla fall.
Har massor med trevligheter inplanerade i sommar; resor, konserter och fix här hemma.
Även om allting är lite rörigt just nu och miljoner bollar är i luften så känns det att allt är på väg på rätt håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback