Onsdag 11 februari

Äntligen fick jag upp Efit-bilderna. Inlägget har legat färdigt i utkasten hur länge som helst.
Sitter hemma i soffan och äter blåbär och slösurfar för tillfället. Så fort Simon kommer hem så ska vi iväg och hämta en ny soptunna som vi kan ha och slänga plastförpackningar i. Det är alldeles för kallt för att behöva springa utom och ner i källaren för att slänga varje gång. Sen ska här lagas tacolax med salsa och hemmagjorda pommes. Det ni. Hade gärna dansat lite också men har sån fruktansvärd träningsvärk sen klassen igårkväll så det får tyvärr va. Oh, måste packa en väska också nu när jag kom på det. Jobbar hela torsdag-fredag och på fredag kväll när jag kommer hem kör vi direkt ut till Skummeslöv. På lördag ska jag få inkassera min julklapp: gå på skjutbiograf. Vi är sex stycken som ska iväg och skjuta pistoler på en skjutbana. Både fasta och rörliga mål har jag hört. Längtar så jag spricker! Sen äter vi på nån mysig restaurang innan vi kör tillbaka till stugan och dricker lite drinkar och spelar spel. Ska verkligen bli toppenskoj. Sa jag att jag längtar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback