Måndag 12 januari

Ta-igen-efter-helgen-dag idag. Tvättar, diskar, viker tvätt och skickar mail. Ska strax ner till posten och skicka iväg lite saker jag sålt på Tradera. Dessutom kommer både Patrik och Simon hem hit på lunchen så jag tänkte sno ihop lite pasta och en ugnsbakad falukorv. Förhoppningsvis hinner jag med att packa upp kassarna från igår innan jag ska iväg och jobba i eftermiddag också. Vi var nere i Malmö och gick på det gigantiska shoppingcentert Emporia. Så himla smidigt ställe att shoppa på för där finns verkligen allt under ett tak. Köpte ordentliga (och dyra!) skor att ha på jobbet, en mortel, en bunke trosor och ett ordentligt skärp bland annat. Simon köpte sig bland annat ett par nya vinterskor. Självklart åt vi på Vapiano när vi var där. Supergod tradition.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback