Onsdag 24 juni

Råkade visst shoppa lite igår. Jag och Amanda tog tåget upp till Växjö och jobbade oss igenom precis alla shoppingcenter där finns. Jag var först och främst på jakt efter sommarskor. Tyvärr hade bägge modellerna jag var ute efter utgått ur sortimentet. Köpte ett par sandaler i alla fall. Hittade så klart två par högklackade skor också och kunde verkligen inte välja - klassiskt svarta som sitter som en smäck eller silvriga som glittrar och är superlätta att gå i. Tog hem bägge paren för att prova hemma över helgen. Köpte även ett par nya hotpants att dansa i, ett snyggt halsband och en ny liten handväska. Får se det som lite tidiga födelsedagspresenter till mig själv. Supernöjd med allt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback