Måndag 2 mars

God middag! Sitter i soffan och äter lösgodis och researchar och planerar en massa inför resten av året. Det är så mycket spännande grejer på gång! Just idag har jag många bollar i luften; ska binda upp palmen som blivit lite för tung för sitt eget bästa, plantera om några blommor som jag köpte på Ikea förra veckan, måla om en kruka, spraymåla tvättkorgen så att den passar ihop med resten av lägenheten, sortera in en massa nya tepåsar i samlingen, tvätta, klura ut någonting att äta ikväll, dansa, planera och köpa hem grejer till (förhoppningsvis) helgens projekt ute i hobbyrummet. Och klockan är redan ett! Vet inte hur jag ska hinna med allting. Tur att jag har hela förmiddagen imorgon också ledig, ifall att. Så ingen tid till att sitta här och skräpa. Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback