Måndag 14 september

Ny vecka och halvvägs genom semestern. Vart blev den av?! Har absolut inga som helst planer på hela veckan. I helgen ska vi till Stockholm och gå på musikal. "Kristina från Duvemåla" har stått på min bucket list sedan jag var typ fem år så det ska bli helt fantastiskt roligt att få se.
Det har blivit 100% höst ute nu. Inatt var första gången vi använde täcket istället för bara ett lakan för att inte frysa. Morgontofflorna åkte på med en gång man vaknade.
Tänkte ge mig ut på nypon-jakt om det bara ville sluta blåsa. Har varit så enormt sugen på syltade nypon ett bra tag nu att jag banne mig ska ta och göra några själv. Sen blir det nog lite tid till att dansa och röja i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback