Måndag 11 april

Speckad dag idag. Började med att jobba fram till lunch. Sen var det raka vägen ner till tåget mot stan. Hade stor utrensning i linneskåpet här hemma igår där jag rensade ut alla urtvättade sängkläder och sånt som inte kommer att passa storleksmässigt i vår nya säng (typ allt) plus en massa udda handdukar och nästan allt som inte matchar. Tog med mig allt detta in till H&M idag och fick 200kr i presentcheckar i butiken. Återvinning plus rabatt. Helt perfekt! Hittade de svarta jeansen jag visade här för några inlägg sedan och fick dem i princip gratis efter alla presentkort och rabatter. Självklart hittade jag även två halsband, en tröja och lite underkläder när jag ändå var där. Som alltid. Men det får bli den sista shoppingrundan på länge för nu ska minsann pengarna läggas på annat kul istället. Typ inredning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback