Lördag 2 januari

Gott Nytt År!
Och God Jul också för den delen! Har massor med bollar i luften och allt för lite tid att spendera här på bloggen nu för tiden. Mestadels jobb så klart så här års. Men nu är det bara en vecka kvar av julledigheterna, sen ska det nog kunna lugna ner sig igen. Julen har varit galet stressig, första gången jag känt av riktig julstress, sån som alla pratar om. Skönt att det är över. Nästa år ska jag se till att antingen inte fira alls eller befinna mig långt borta från allt vad jul heter. Nyår däremot var helt perfekt. Trerätters middag, femkamp, champagne och en massa vänner. Nu är jag snart redo för det nya året. 2016 here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback