Onsdag 20 januari

Korvstroganoff och ris i magen. Mumsfillibabba det. Sitter just nu och spånar på idéer till huset. Ovanligt va? Har två rum som ska målas om på ovanvåningen. Vi har i alla fall enats om att lägga grått laminatgolv i bägge rummen. Sen är jag lite inne på att måla resten vitt men med en royal blå fondvägg inne på kontoret och en djup lila fondvägg inne i pinne-rummet. Får se hur många gånger jag hinner ändra mig innan vi flyttar in hehe. Har även börjat skriva ihop en liten "kom ihåg-lista" med saker som måste fixas innan den stora dagen.
Alltså just nu inser jag faktiskt själv hur galen jag är. Huset är det enda jag skriver om, pratar om och tänker på. Förlåt. Tyvärr kommer det nog inte att bli mindre av den varan här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback