Tisdag 12 januari

Alltså jag bara måste babbla av mig lite! Är så sjukt pepp på det dära huset! Speciellt efter att ha varit på omvisning igår med alla våra fyra föräldrar och fått åtta tummar upp. På torsdag ska vi till banken och sen blir det till att buda. Spenderade precis hela eftermiddagen igår med att plannera inredning och lite renovering inför den första tiden. Usch, det är det här som är så farligt. Jag pratar som om jag redan äger stället, men det är långt kvar innan vi ens har någon som helst aning. Pratade lite snabbt med mäklaren idag och han gav goda vibbar i alla fall.
Nu ska här ta och tvättas ett par omgångar och rensas lite i mailen innan vi ska få experthjälp med att lägga budget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback