Torsdag 14 januari

Nu jädrar! Har fått grönt ljus från banken så nu är det bara att tuta och köra. Vi har redan hunnit ringa och lägga ett bud till mäklaren så nu återstår bara att vänta. Håller verkligen alla tummar och tår!
Förutom bankmöte så har jag hunnit prata ett par timmar med Josh på Skype och varit och lämnat in mina skinnjackor hos en sömmerska. Lika bra att rusta upp dem inför vårsäsongen redan nu så är det gjort. Min poledancematta kom idag också. Är så sjukt sugen på att dansa men har inte riktigt motivationen just nu. Har svårt att fokusera på något annat än husköp för tillfället. Får ta och sysselsätta mig med lite annat så kommer kanske lusten snart. Måste bära ner en massa saker i källaren, sortera sopor och lite sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback