Söndag 26 juni

Då var man 29år gammal. Bara ett år kvar till nollan. Känns bra faktiskt. Att bli äldre är ingenting som stör mig faktiskt. Speciellt inte eftersom att åren bara blir bättre och bättre. I fredes var det midsommarafton och vi firade här hemma i huset tillsammans med Simons två bästa kompisar vars flickvänner firade på annat håll. Hur kul som helst. Vi grillade (herre jisses vad mat vi grillade. Och fy bubblans vad gott!), lyssnade på musik och spelade beerpong. Jag gick och la mig strax innan tre men då var killarna fortfarande kvar. Tog en lång och välbehövlig sovmorgon på lördagen. Gjorde absolut ingenting speciellt för att fira min födelsedag. Jag har världens finaste kille och världens finaste hus, vad mer kan man önska sig? Vi la hela eftermiddagen/kvällen på att klippa häcken och att gräva upp en massa stenblock längs med infarten. Avslutade med pizza och filmen "Zootopia". Helt perfekt.
Idag var det däremot kalas för hela slanten. Slängde ihop en exotisk smörgåstårta som blev supergod. Fick en massa bra trädgårdsredskap (häcksax, skottkärra, hacka mm,), en kaktus, fonduekitt, presentkort på IKEA, en palm och lite pengar för att nämna lite. Inveg både häcksaxen och skottkärran nu i eftermidags när jag rensade ut bland buskar i trädgården. Kapade döda grenar, sållade bland buskar och beslutade vad som ska få vara kvar och vad som ska bort. Kan sammanfatta den här helgen som en toppenhelg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback