Tisdag 8 mars

Nu har jag äntligen lagt upp årsresumén av 2015! Bättre sent än aldrig eller hur?
Efter jobbet idag sprang jag inom banken en sväng och fixade lite inför bytet och sen spanades här på tapeter. Hittade en jättefin som blir helt perfekt att ha i köket. Ska bara övertyga min andre hälft om att måla om brädpanelen från träfärgad till vit lasyr. Kommer bli kanonbra. Plockade även på mig en massa kataloger med kakel och klinkers. I stort sett hela kvällen har spenderats med att diskutera och välja till duschrummet. Vilken färg, vilken storlek, samma färg, samma storlek, fyrkanter, rektangler, likadant på väggar som på golv? Så många beslut. Men nu är vi nog bestämda. Ska bara hitta det exakta golvkaklet vi har tänkt oss. Man blir verkligen helt matt av alla beslut och miljontals möjligheter. Tur att vi börjat reka runder redan nu. Hade blivit kaos om vi skulle gjort allt det här under tidspress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback