Lördag 26 november

Nämen hej! Jajemensan, jag lever. Gick tillbaka i arkivet och såg att det snart är ett halvår sedan jag skrev någonting här. Alltså det här huset har verkligen ätit upp all tid det här året. Jag älskar det! Just nu är Simon nere i källaren och håller på att riva ut det äckligt gröna kaklet nere i gamla badrummet. Den dörren har varit stängd sedan vi flyttade in. Tanken är att hela rummet ska blåsas och väggarna rivas ner så att tvättstugan blir större. Kommer bli så himla bra. Själv har man jobbat medans svärföräldrarna har varit snälla och tömt vårt släp med skit på tippen. Woah! Nu låter det som om badkaret ryker här under mig!
Nope, dags att springa ner och handla hem något smarrigt att äta till middag. Ikväll ska jag bara planera poledance lektionerna jag ska hålla i Halmstad imorgon, middag framför tvn och så tänkte vi titta på Leonardo DiCaprios dokumentärfilm "Before the flood". Vi hörs, om inte allt för länge hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback